قفسه پيچ و مهره اي

در اين وبلاگ در رابطه با اصول انبار داري ، لوازم مورد نياز براي داشتن انبار حرفه اي و نحوه مديريت انبار مطالبي ارائه ميشود.

صفر تا صد قفسه هاي مشبك

۶ بازديد

از گذشته تا كنون، قفسه هاي مشبك، يكي از نام هاي آشنا در صنعت قفسه بندي مي باشند كه با نام قفسه بندي پيچ و مهره اي نيز شناخته مي شوند. در اين مطلب صفر تا صد قفسه هاي مشبك را بررسي خواهيم نمود و به معرفي مزايا و كاربردهاي آن خواهيم پرداخت. قفسه هاي مشبك، همان قفسه بندي هايي هستند كه در انباري هاي خانه ها و در فروشگاه ها ديده ايد! بله، همان نبشي هاي سوراخ دار كه توسط پيچ و مهره هاي گالوانيزه به كفي هاي صاف فلزي به شكل طبقاتي بر روي هم متصل شده اند! اين نوع قفسه بندي با توجه به اينكه در گروه قفسه هاي سبك قرار دارد، مقاومت بالايي داشته و همچنين نصب و مونتاژ آن بسيار آسان است. قيمت خريد و تعمير و نگه داري در قفسه هاي مشبك بسيار مناسب و نسبت به ساير انواع قفسه بندي ها ارزان تر مي باشد. اين قفسه هاي پركاربرد، داراي ويژگي هايي خاص هستند كه در ادامه به بررسي آنها خواهيم پرداخت.

ابعاد و اندازه هاي قفسه بندي مشبك

ابعاد و اندازه ها در قفسه بندي مشبك داراي تنوع بالايي مي باشد اما به طور استاندارد در اين نوع قفسه بندي، ابعاد بدين صورت است كه ارتفاع آن ها با توجه به ميزان مقاومت سازه تا 900 سانتي متر قابل افزايش بوده و دهانه اين قفسه ها 95 سانتي متر است. عمق قفسه هاي مشبك نيز 20، 25،30، 35، 40،46،50 و 60 سانتي متر مي باشد. اما امكان طراحي اين قفسه ها با توجه به نوع كالا، اندازه و شكل هندسي آنها و همچنين درخواست مشتريان نيز وجود دارد.